I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną,
sprzedaży SUKCES TECHNOLOGY GROUP Dziemiańczuk Spółka Jawa z siedzibą w Wasilkowie,
adres: ul. Produkcyjna 2, 16-010 Wasilków, NIP: 9661758827, REGON: 052249561, nr KRS: 0000278502,
Sąd Rejestrowy XII Wydział Gospodarczy KRS w Białymstoku, zwaną dalej Sprzedawcą lub STG.
2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
a) adres poczty elektronicznej: kontakt@tenpilot.pl;
b) pod numerem telefonu: +48 603 183 000.
3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej tenpilot.pl,
w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowa-
nie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną
może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegają-
cym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego opro-
gramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć
ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które
zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu
firewall.
II. Definicje
1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy;
2. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna
prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą
prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia
w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
3. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740, t.j. ze zm.);
4. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą które-
go Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
5. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
6. Przedsiębiorca - Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
7. Regulamin – niniejszy dokument;
Regulamin sklepu internetowego
TENPILOT.PL
8. Sprzedawca – SUKCES TECHNOLOGY GROUP Dziemiańczuk Spółka Jawa z siedzibą w Wasil-
kowie, adres: ul. Produkcyjna 2, 16-010 Wasilków, NIP: 9661758827, REGON: 052249561, nr KRS:
0000278502, Sąd Rejestrowy XII Wydział Gospodarczy KRS w Białymstoku;
9. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy
każdym z prezentowanych produktów;
10. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta
pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
11. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz. U. z 2020 r., poz. 344, t.j. ze zm.);
12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(Dz. U. z 2020, poz. 287, t.j. ze zm.);
13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344, t.j. ze zm.);
14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
sprzedaży określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system
teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
a. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu, b. dostęp do poczty elektronicznej,
c. przeglądarka internetowa obsługująca technologie: HTML5, CSS3, JavaScript, SSL d. włączenie
w przeglądarce internetowej Cookies oraz JavaScript.
2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapo-
znania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propa-
gujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczegól-
ności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowe-
go niezamówionej informacji handlowej (spam),
d. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla
Sprzedawcy,
e. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie
w zakresie własnego użytku osobistego,
f. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi
zasadami korzystania z sieci Internet.
IV. Usługi
1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych
Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji.
Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego,
udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi polegają-
cej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega roz-
wiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta.
3. Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiado-
mości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (usługa Newsletter).
W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowied-
nie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może
odwołać zgodę na przesyłanie Newslettera.
4. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega
rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji
Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej
w ramach usługi Newsletter.
5. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki
każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Interneto-
wym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
6. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca
po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyzna-
czeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem
14-dniowego terminu wypowiedzenia.
V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, pa-
rametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu
art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycz-
nych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia t.j.:
adres dostawy, imię i nazwisko zamawiającego oraz adres e-mail posiadanie aktywnego Kon-
ta poczty elektronicznej.
4. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie interneto-
wej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektro-
nicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia.
Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres pocz-
ty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które sta-
nowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta
zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
5. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu
lub poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w Dniach roboczych oraz godzinach
wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu Klient powinien:
a. podać w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy nazwę Towaru spośród
Towarów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu i jego ilość, b. wskazać sposób
dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności podanych na stronie internetowej
Sklepu, c. podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko,
miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.
6. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, o którym mowa w pkt powyżej,
podawana jest każdorazowo przez Sprzedawcę ustnie po skompletowaniu całości Zamówienia
lub poprzez poinformowanie w drodze wiadomości elektronicznej wraz z informacją, że zawarcie
przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar, z tą
chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
7. Sprzedawca każdorazowo po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem telefonu lub poczty
elektronicznej przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia.
8. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta, będącego Konsumen-
tem (w odpowiedzi na potwierdzenie warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę – (pkt.
7) wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, w której Klient: akceptu-
je treść przesłanego Zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść Regulaminu
i potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od Umowy.
9. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na
adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na podany przez Klienta adres.
10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
11. Klient w zależności od wybranej w sklepie wersji językowej może otrzymać korespondencję
automatyczną w wybranym języku.
12. Na sprzedany przez sklep tenpilot.pl produkt wystawiana jest faktura lub paragon
fiskalny. Faktura VAT zostanie dostarczona drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej
podany przez Kupującego. Akceptacja regulaminu stawi zgodę na przesyłanie (udostępnianie)
faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku
od towarów i usług, na zasadach opisanych w Regulaminie.
VI. Dostawa
1. Dostawa Towarów dokonywana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz całej Europy.
Dostawy poza Europę ustalane są indywidualnie. Dostawa jest realizowana na adres wskazany
przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej, transportem STG lub są odbierane
osobiście w magazynie STG.
3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni
roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za
dostawę Towaru. Koszt wysyłki poza Europe ustalany jest indywidualnie.
4. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VII
ppkt. 2.
5. Sprzedawca dostarcza wraz z Towarem fakturę/paragon obejmującą dostarczane Towary.
6. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego
Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
VII. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskim lub euro.
2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia
rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówie-
nia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy
Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
b. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedaw-
cy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klien-
towi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punk-
cie odbioru osobistego Sprzedawcy po skompletowaniu zamówienia do kwoty 10.000 PLN);
c. gotówką za pobraniem do kwoty 15.000 PLN (wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),
płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego
wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia
Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);
d. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po
przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez
Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta,
zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia);
3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobo-
wiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie,
o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do
zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491
Kodeksu cywilnego.
VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może odstąpić od tej
Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do
zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia
o odstąpieniu od Umowy oraz zwrotu towaru, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku
Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta
prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia
o odstąpieniu od Umowy.
5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia
przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
b. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia
od Umowy;
c. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany
według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu
na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu doko-
nania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te,
których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne
do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi
w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą.
To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna
w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocz-
nie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświad-
czenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez nie-
go płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym spo-
sób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzy-
mać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub do-
starczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,
chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
8. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się
ponieść ten koszt.
9. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu aż do momentu nadania przez Sklep przesył-
ki z przedmiotem zamówienia do Klienta (status realizacji zamówienia widoczny jest w koncie Klienta
w zakładce „Twoje konto”). W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt o indywidualnych
właściwościach, którego wykonanie ma się odbyć w oparciu o specyfikację wskazaną przez Klien-
ta, zmiana zamówienia może nastąpić do czasu przystąpienia przez Sklep do wykonania przedmio-
tu umowy (statusu: „w przygotowaniu”). Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części
produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na
fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia (zarówno w całości jak i w części), jeżeli zapłata zo-
stała dokonana z góry, zwrot ceny sprzedaży (odpowiedniej części ceny sprzedaży) nastąpi nie-
zwłocznie (nie później niż w terminie 14 (czternastu dni) od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez
Spółkę. Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na adres poczty
elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia.
IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu
rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. W stosunku do
Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. 1. Reklamacje, wynikające
z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu,
należy kierować na adres SUKCES TECHNOLOGY GROUP Dziemiańczuk Spółka Jawa z siedzibą
w Wasilkowie, adres: ul. Produkcyjna 2, 16-010 Wasilków, na adres poczty elektronicznej: kontakt@
tenpilot.pl, numer telefonu: 603 183 000, zgodnie z Formularzem reklamacyjnym, która stanowi
Załącznik nr 2 do Regulaminu.
3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli
jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na
adres wskazany w pkt. 3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji
w terminie do 14 dni.
4. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym
zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania
przez Klienta.
X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
2. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem
Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: SUKCES TECHNOLOGY
GROUP Dziemiańczuk Spółka Jawa z siedzibą w Wasilkowie, adres: ul. Produkcyjna 2, 16-010
Wasilków, na adres poczty elektronicznej: kontakt@tenpilot.pl, numer telefonu: 603 183 000.
3. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji,
rodzaj i opis zaistniałego problemu. 4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia
każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym
okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji
Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty
otrzymania wezwania przez Klienta.
XI. Gwarancje
1. Wszystkie towary są objęte gwarancją.
XII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działa-
jącego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej
Umowy sprzedaży;
b. jest uprawniony do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej
z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
sporu między Klientem a Sprzedawcą;
c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem
a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady
udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsu-
menckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:
porady@dlakonsumentow.pl;
d. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XIII. Ochrona danych osobowych
Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie
o ochronie danych, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz. U.
z 2019 r., poz. 1781, t.j. ze zm.) oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik nr 3 do
Regulaminu.
XIV. Postanowienia końcowe
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności
intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego,
a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować
wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami
właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem,
który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Sprzedawcy.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy
o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
5. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez
informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian. Klienci
posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich
zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. W razie, gdy Klient posiadający
Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym
fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.
Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje
rozwiązaniem Umowy i usunięciem Konta.